Hodnocení obchodu
Maximální spokojenost s výrobkem. V neděli jsme domeček objednali a v úterý si v něm dcera mohla už hrát.
(Administrátor)
Dobrý den Moniko,
děkujeme za Vaše doporučení a skvělou zpětnou vazbu! Snažíme se dodávat Vám zboží v co nejkratším možném čase.
Holčička má určitě z domečku velkou radost, přejeme příjemné hraní :-).
Děkujeme za přízeň.
Váš ELIS DESIGN
Rychlá dodávka zboží. Zboží splnilo očekávání. Vše super.
(Administrátor)
Dobrý den Tomáši,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Moc nás těší, že jste s nákupem i se zbožím spokojený. Děkujeme za Vaši objednávku a těšíme se na další! :-)
Krásný den Vám přeje
Nikola, ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den Iveto,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a hodnocení. Jsme moc rádi, že jste s nákupem u nás byla spokojená. Vaše pozitivní recenze jsou pro nás velkou motivací, děkujeme za čas, který do nich vkládáte! :-)
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
Stihlo se doručení do Vánoc, takže jsem byla moc ráda.
(Administrátor)
Dobrý den Pavlo,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že jste zvolili nás pro nákup vánočních dárečků. Věříme, že Vám udělali velkou radost :-).
Děkujeme za přízeň!
Váš ELIS DESIGN
originální zboží , rychlý a bezproblémový obchod
(Administrátor)
Dobrý den,
těší nás, že jste spokojeni s nákupem u nás. Věříme, že Vám a Vašim dětem produkty dobře poslouží. Děkujeme za Váš čas, který vkládáte do recenzí. Každé takové hodnocení nám dělá velkou radost a posouvá nás dál. Děkujeme za přízeň.
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
Vše v naprostém pořádku.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že jste s nákupem u nás byla spokojená.
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si moc vážíme. Jsme moc rádi, že jste s nákupem u nás byl spokojený.
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a hodnocení. Jsme moc rádi, že jste s nákupem u nás byl spokojený.
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
Rychlá komunikace i dodání
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Těší nás, že jste s nákupem u nás byla spokojená :-).
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den Bibiano,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Na našem zákaznickém servise si zakládáme a dbáme na to, aby naši zákaznici dostali tu největší možnou péči a servis. Děkujeme za doporučení a budeme se těšit na Vaši další objednávku :-).
Do Itálie srdečně zdraví
Váš ELIS DESIGN
Objednala jsem postel se šuplíkem a dvěma matracemi. Matrace dorazily na několika místech špinavé v roztrhaném igelitu. Řidiče jsem upozornila, že v tomto stavu je přebrat nechci a bylo mi řečeno, ať řeším s odesilatelem reklamaci, že on je zpátky brát nebude a odjel. Z obchodu přišla odpověď, že jsem měla sepsat s řidičem protokol o poškozeném zboží. Ze spediční firmy mi bylo řečeno, že matrace byly nedostatečně zabaleny a od této chvíle řešil reklamaci obchod s dopravcem. Navrhovala jsem profesionální vyčištění s tím, že by obchod náklady proplatil - neuspěla jsem. Trvali na ušití náhradních potahů, které nakonec opravdu dodali (byť to tedy trvalo dlouho). U domečkové postele, ač je to v podstatě stavebnice, bylo jedno prkno (bočnice) dodané ve špatné délce, kratší. To jsme zjistili při lepení (opravdu mě nenapadlo, že toto nikdo nekontroluje), takže jsme museli nejprve nastavit, aby se už slepená část nerozpadla. Obchod kompenzace neposkytuje, nicméně odeslali nové prkno ve správné délce s tím, že máme postel rozlepit a příště si ji nejprve složit nanečisto (to bych doporučila všem). To, že přislíbili poslat dvě prkna (protože ještě jedno se na to první lepí) a zaslali jedno, už jsem dále neřešila, ale věřím, že by po urgenci dodali. Abych to shrnula, skoro měsíc jsem doma měla postel a matrace, které jsem nemohla použít. Abych byla férová, paní z reklamací se snažila a komunikovala, takže jsme vše vyřešili. Nicméně bezproblémový nákup to opravdu nebyl.
(Administrátor)
Dobrý den Petro,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. I negativní recenze jsou pro nás důležité a díky nim se můžeme posouvat zase o krok dál. Bohužel nás mrzí, že u Vaší objednávky došlo k takovým nemilým komplikacím. Všechny problémy jsme vyřešili už více jak dva měsíce zpět, kdy byla reklamace uzavřena jak z naší, tak z Vaší strany.
Vzhledem k tomu, jak byly matrace špinavé, jsme zvolili poslání nových potahů, aby jste to měla bez starostí. Teď máte tedy dva potahy na každou matraci a jedny můžete po vyčištění využít jako rezervní.
Co se postele týče, v naší emailové komunikaci jste nám potvrdila, že se jedná o jeden vadný kus a ostatní jsou v pořádku. Proto jsme Vám také zaslali pouze jeden. Bohužel o druhým jste se nám nezmínila.
Víme, že je nepříjemné čekat po celý proces reklamace, ale je to bohužel nevyhnutelné. Zákonná lhůta pro vyřízení je 30 dnů a tuto lhůtu jsme také dodrželi.
Krásný den Vám přeje
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den Petře,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, které si moc vážíme. Jsme moc rádi, že jste spokojený s naším zákaznickým servisem i s našimi výrobky. Ať Vám doma dělají velikou radost! :)
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme moc za přízeň a Vaše hodnocení. Na zákaznickém servise si opravdu zakládáme a spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritní. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, že to děláme správně. Pozitivní (ale i negativní) recenze nás
posouvají dál a my děkujeme za čas, který do nich vkládáte. :-)
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Krásný den,
děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu, kterou nám dáváte. :-)
Váš ELIS DESIGN
Koupili jsme dceři suchý bazének. Jeho okraje absolutně nedrží tvar, potah se neustále stahuje dolů a je to příšerný. Kvalita míčku je 50/50… některé byly popraskané a některé měkké jako kdyby byly papírové…
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste s bazénkem nespokojená. Nedostali jsme od Vás žádnou zprávu, že by bylo na bazénku něco špatně. Na bazének je záruka, máme aktivní zákaznický servis včetně reklamací.
Spokojenost našich zákazníků je pro nás opravdu prioritní a zakládáme si na ni.
Již jsme Vás kontaktovali emailem a rádi s Vámi tuto nepříjemnost samozřejmě vyřešíme.
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
Zboží přišlo rychle, dobře zabalené, už se jenom těším jakou budou mít radost moje krásné vnučky.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše milé hodnocení. Máte skvělý vkus, vnučky budou určitě z dárečku nadšené! :-)
Děkujeme za objednávku a těšíme se na další.
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za pochvalu našemu zákaznickému servisu. Tato zpětná vazba je pro nás nejen odměnou, ale zároveň i velkou motivací. Děkujeme za ni! :-)
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a čas, který dáváte do zpětné vazby. Jsme moc rádi, že jste s nákupem u nás byla spokojená :-).
Některé naše produkty (např. matrace nebo tubusy s nálepkami) mají svůj atypický tvar nebo rozměr a převáží nám je jen určití dopravci. Proto nemáte možnost volby dopravce při objednání. Ale určitě není problém při Vaší další objednávce dopsat do poznámky jakého preferujete dopravce a pokud to bude možné, samozřejmě rádi zašleme tak, aby Vám to co nejvíce vyhovovalo.
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
Nákup i samotný produkt super
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a čas, který dáváte do zpětné vazby. Těší nás, že jste spokojeni s produktem a věříme, že Vám a
Vašim dětem dobře poslouží.
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a skvělé hodnocení. Naše produktové specialistky jsou tu vždy pro Vás a rádi zodpoví na jakýkoliv Váš dotaz. Na zákaznický servis velmi dbáme a jsme rádi za Vaši zpětnou vazbu. Děkujeme za objednávku a těšíme se na další :).
Krásný den přeje
Váš ELIS DESIGN